Dragă române de acasă, să-ți spun eu de ce am votat


Tie, celui care vrei sa-mi negi un drept constitutional, dobandit cu sangele celor care au murit in ’89. Tie, care pretinzi ca „spalatorii de buci” si „capsunarii” Europei nu mai niciun cuvant de spus in privinta Romaniei. Sa-ti spun eu de ce am votat, pentru prima oara in viata mea, la 30 ani. Sa-ti spun eu de ce pe 16 noiembrie mi-am petrecut noua ore la consulatul din Milano, impartind declaratii, voluntar. Sa-ti spun eu de ce in cele noua ore petrecute acolo am mancat doar o amarata de portie de cartofi prajiti, cumparata la un fastfood dupa o jumatate de ora de coada pentru a putea folosi o toaleta.

Ei bine, draga romane de acasa, ai idee ce inseamna sa fii capsunar sau spalator de buci? Ai idee ce inseamna sa fii departe de ai tai, de locurile unde ai copilarit, de mirosul de cozonaci in ajunul Sarbatorilor? Stii tu, draga romane de acasa, ce inseamna sa fii sunat de rude care iti cer ajutorul? Ajutor pe care de multe ori nu il poti da, ca nu ti-ai primit salariul la timp. Ajutor pe care alte ori il dai, pentru a plati tratamentele sanitare ale parintilor. Ajutor de cele mai multe ori dat cu draga inima, pentru a le asigura apropriatilor inca o luna cu mancare pe masa.

Continuarea o gasiti aici http://www.gazetaromaneasca.com/observator/35-actualitate/8695-drag-romane-de-acas-s-i-spun-eu-de-ce-am-votat.html

